Răspunsuri şi întrebări frecvente
Aici poti gasi toate raspunsurile la toate neclaritatile cu privire la functionalitatea site-ului nostru.
1. Cum pot vizualiza numarul de telefon a anunturilor din ziar?
Pentru a vizualiza numarul de telefon a anunturilor din ziarul Monitorul de Botosani trebuie sa te abonezi online. Ca utilizator inregistrat, fara a fi abonat online, puteti vizualiza anunturile din ziarul Monitorul de Botosani fara datele de contact (telefon, e-mail). Pentru a te abona trebuie sa fii logat si sa ai creditul neceasar in cont.
Top
2. Cum pot trimite anunturi tiparite in Monitorul de Botosani?
Pentru a te scuti de drumul pana la punctele noastre de mica publicitate Monitorul de Botosani iti pune la dispozitie solutia online. Urmariti pasii de mai jos pentru a trimite anuntul tau:
Pasul 1: Trebuie sa te inregistrezi in cazul in care nu detii deja un cont pe site-ul nostru.
Pasul 2: Selectezi optiunea adauga anunt in ziarul Monitorul de Botosani. In cazul in care nu ai credit selectezi optiunea de incarcare credit din pagina de administrare a contului tau.
Pasul 3: Completezi formularul pentru adaugarea anuntului si apesi butonul trimite, iar anuntul va aparea in ziar in zilele alese de tine. Costul anuntului este acealasi ca la punctele noastre de mica publicitate si va fi retras automat din creditul total pe care-l detii in cont.
Top
3. Ce tipuri de anunturi gasesc pe acest site?
Acest site contine 3 tipuri de anunturi: anunturi gratuite, anunturi premium, anunturi din cotidianul Monitorul de Botosani(ziar).
Anuntul online gratuit: este vizibil numai pe site pe o perioada de 7 zile de la data postarii.
Anuntul online premium: este vizibil numai pe site pe o perioada de 15 zile de la data postarii. Acest tip de anunt este intotdeauna afisat deasupra celorlalte anunturi(online-gratuite, ziar). Costul acestui anunt este de 30.00 RON, cost ce va fi retras automat din contul tau la publicarea anuntului.
Anuntul din ziar: este anuntul care poate fi gasit si in ziar-ul Monitorul de Botosani in ziua curenta. Daca nu esti inregistrat si utilizator abonat nu vei avea posibilitatea sa vezi datele de contact din anunt, vei vedea datele de contact cenzurate cu ***.
Top
4. Ce pot sa fac daca sunt logat?
Daca te inregistrezi pe site-ul nostru si te logezi ai posibilitatea sa:
» Adaugi anunt online gratuit
» Adaugi anunt online premium
» Adauga anunt spre a fi tiparit in ziarul Monitorul de Botosani
» Incarca credit pe care poti sa-l folosesti oricand si pentru orice facilitate doresti: adaugare anunt premium, cumparare abonament sau trimite anunt tiparit in ziar.
» Administra anunturile tale
» Administra contul tau(date personale: user, parola, etc.)
Top
6. Cum pot adauga credit in contul meu si pentru ce il pot folosi? / Modalitati de plata
Suma incarcata in cont poate fi folosita pentru a adauga anunturi premium, pentru a putea vedea anunturile din ziar in intregime. Puteti folosi suma incarcata oricand, astazi sau peste un an.
» Accesati sectiunea Incarcare credit, introduceti suma pe care doriti sa o incarcati, introduceti detaliile cardului dumneavoastra si contul dumneavoastra va fi incarcat imediat.
» Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Monitorul de Botosani nu are acces la informatiile legate de cardul dumneavoastra.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele anunturi.monitorulbt.ro .
» Anularea unei tranzactii sau rambursarea sumei din cont se poate face la cerere la sediul nostru din Botosani, Al. M. Kogalniceanu nr.4, de pana vineri intre orele 10 - 14. Trebuie mentionat ca dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
» După ce aţi încheiat tranzacţia de plată cu success reveniţi in secţiunea "Încărcare credit" de pe site-ul nostru si dati click pe butonul de reincarcare a paginii pana creditul dumneavoastra va aparea in cont.
Top
|